четвъртък, 6 декември 2012 г.

Честит Никулден с икона, рисувана от мен (2)

Честит Никулден, тачен празник от българите, честит празник на всички именници, търговци, банкери и моряци. Да разтворим сърцата си за доброто, да се помолим за близките си, да бъдем благосклонни към по-слабите, да пожелаем здраве и берекет на всички, отбелязващи този християнски празник.

Миналата година честитих празника на св. Николай с една моя икона, която краси дома ми (линк има тук).

Тези дни ровейки в архив от снимки, попаднах на друга, рисувана от мен икона на светеца. Спомням си, че я правих преди няколко години, беше по поръчка за подарък на малко момченце, нарисувах я буквално за броени часове върху дървена основа (която имах предварително грундирана и малките орнаментални фризчета с позлатена дърворезба бяха готови от по-ранен етап).

Щракнах я много набързо и в последствие се оказа, че качеството не е идеално. Но пък съм сигурен, че на детето е донесла много късмет и го закриля в трудни моменти.


                      


Това пожелавам на вас и семействата ви - здраве, вяра и добро да ви съпътстват във всеки момент на живота ви.

Ето още една снимка на иконата на свети Николай, рисувана от мен, майстора на ремонтите на битова техника.


                        



Честит Никулден!


инж. Г. Станев





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)