събота, 30 юни 2012 г.

Ремонтът - ако може насред улицата, моля

Да се смееш или да плачеш - понякога изпадам в нелепи, комични ситуации заради моите ремонти на битова техника. Последен, най-свеж пример - неколкократно ме търси дама за поправка на 17 инчов телевизор.

Опитал съм се да улесня хората, като ходя на място по домовете, при необходимост взимамам електронната платка за ремонт у дома или за намиране и отстраняване на повредата, за което имам доста уреди и тестери. Няма как да нося всичко с мен, а и не е необходимо.

Въпросната дама, поради нейни причини, настоя да донесе телевизора при мен, което не практикувам. Носили са ми дребни електроуреди, но за големи нямам възможност за съхранение.

Уговаряше и отлагаше дати и часове, накрая една сутрин каза, че е дошла с телевизора. Слизам, няколко фрази, без които не е учтиво и посягам да взема телевизора, за да го занеса у дома.

Дамата се стресна и уточни как го е донесла, за да ремонтирам на място - в колата, под открито небе!

Ако вие знаете поялник да работи без електрически ток, информирайте ме от къде да закупя, аз още нямам. И не само - как може въобще някой да е толкова технически некомпетентен, за да допусне, че насред улицата ще поправям телевизор!

Шофьорът нещо нададе зор, че бърза, ремонт ясно - не можа да стане по технически причини, заминаха към дома вероятно да оставят малкото телевизорче и да му се радват, макар неработещо.

Така - има и такива кандидат-клиенти с особени изисквания, на които не отговарям. Бедата е, че стават все повече...

Дамата работела в областта на просветата, а не баба Пена от затънтено село из Родопите и не ми е хич ясно как не се е замислила за поправка на електрически уред без електричество за диагностика, проби...

Или - страх лозе пази, в случащ повреден телевизор!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)