вторник, 27 март 2012 г.

За закуска нещо вкусно с USB бързо хапвай ти! ;)

Сутрин преди старта на активната работна дейност е необходимо да заредим нашите батерии с достатъчно количество енергия, за да сме способни на трудови подвизи, по-малко раздразнителни и изобщо - закуската знаем колко важно ядене е.

Какво ще кажете за чаша кафе, приготвена на този технологичен комбайн - компютър, печка с цели три котлона и фурна плюс кафемашина! Подозирам, че има още някоя скрита функция или някое неочаквано приложение, но за мое съжаление - там не са ме викали за ремонт...все още, а би ми било интересно. Много даже.

              


Закуската не е от най-здравословните, това е ясно, но поне е мултифункционална хамбургер с USB. Точно като детско меню-изненада. Храничката ще е такава, ако проядете пластмаса или някой нов вид химическа сплав, но вече нищо не би ме изненадало - криза е, не е време за капризи, а и щом има хора, които хрупат стъкло (виждал съм го в различни програми и предавания за таланти!), сигурно има и  такива, които си падат по (не)органична химия.

Интересна комбинация - технологично приложим хамбургер и наслада за очите, ако не си падате по новите вкусове. Става и за хора, спазващи постите или пазещи диета - имаш хамбургерче, ама я, хапни го, да те видим, моля!


Как без чили - та това е десерта! Идеален завършек за виртуално-технологична закуска! Като ви подпали, ще хвърчите цял ден нагоре-надолу без да се спрете.






Аз май хрупнах 2-3 набързо, подпалих турбо обувките, в движение грабвам чантата с инструменти и политам по задачи и ремонти. Първо ще бръкна във вътрешностите на телевизор, после пак...телевизор, а ако ми излезе късмета, може и на онази комби печка-кафемашинка да ме викнат. Знае ли се кой чете блогчето ми!

А на всички тук - много настроение и да нямате притеснение - ако ви потрябвам съм около някой повреден електроуред, движа се бързо, пипам сръчно, изобщо - Майстор от всЕкъде!

Хубав, хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)