понеделник, 26 март 2012 г.

Преди ремонти и поправка - малко технологична заигравка ;)

USB могат да изглеждат доста скучновати  в повечето случаи.  Те са сравнително евтини хардуеърни детайли, които се повреждат доста лесно поради честа употреба – постоянно се намира нещо за включване или изключване към тях. В този смисъл, още едно подобно технологично устройство няма да ви дойде в повече или да се окаже излишно. 


Това веселичко на пръв поглед роботче може да повиши настроението ви докато изпълнявате поредната задача на вечно нацупения си шеф. USB хъба във формата на робот е поредната леко шантава технологична джаджа, която бих искал да представя.


                 

Получавате 4 USB порта, ако малкото подобно на детска играчка  роботче е поставено в седнало положение, а в изправено – не се виждат портовете. Има си и светодиодни  (LED) очички, които просветват докато прехвърляте данните. Внимавайте всъщност дали не изпраща светлинни кодирани послания към вас или някой представител на кибер расата, много е възможно и някой тайно да ви шпионира. Ха! Знае ли човек какво се крие в главата на един робот.


Ценичката е като за социално бедни...европейци – няма и $6.


                     


Малко инфо за джаджата:
- Има 4 USB 2.0 порта
- Максимална скорост на обмен на данни - 480 Mbps
- Напълно съвместим с USB 2.0/1.1 спецификацията
- Plug and play
Тегло – 85.60 гр
Размери – 11.3х10.4х2.5 см

Та, така приятели, нека започнем новата седмица с добра душевна нагласа, настроение и да си пожелаем да ни върви успешно и да се развиват нещата точно според плановете и желанията ни. Колкото и трудности да възникнат – дано бъдат разрешени с минимални усилия.


Аз сега, като съвестен майстор, ще взема чантичката с всевъзможни инструменти, разни дребни части за първа помощ при поправка на някои електроуреди (няма как да вместя магазин за резервни части в багажа, а колко време и нерви би ми спестил, само аз си знам) и листа с адресите, които ме чакат днес. Добре, че са в района ми – почвам с телевизор, после съм на печка, чака ме и пералня, т.е. програмата днес е доста пълна. А времето лети по-бързо от скоростта на светлината, особено щом те чакат много ремонти и задачи.


До по-късно и лек да е денят ни! ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)