петък, 17 февруари 2012 г.

Малко забавление не е престъпление ;)

Отлагам няколко дни постинг в блога. По технически причини - най-буквално и поради липса на технологично време. Няколко пъти качването на материали и въобще всякаква дейност бе възпрепятствана, но няма да се повтарям, случват се такива неща, споделиха същото и други. Другата причина - последните дни съм доста ангажиран с различни ремонти и времето ми е крайно ограничено. Дори когато четете това (ако и който), най-вероятно няма да съм пред компа, а ще съм поел по задачи към поредния скапал се електроуред. Има доста токови удари и повикванията за повредени и спешно нуждаещи се телевизори (най-често), печки, перални машини се увеличиха.

Но днес е слънчев петък (подсилвам малко със стилистична цел) , макар и прилично зимно-студен, ала сякаш от днешна дата ми се струва, че ледено-бялата зима е към своя край. Това ме прави радостен и започвам да тананикам старо парче на Пърпъл.

Доста мрачен и депресиращ сезон е зимата, не харесвам и снимките правени по това време на годината. Липсата на достатъчно светлина ги лишава от жизненост, те са бледи, застинали и скучни в своята липса на цвят и различните им нюанси.

Затова и ще предложа няколко по-забавни снимчици и различни от зимната обстановка, нека малко по-свежо настроение се влее в душите ни.



Тези дни отношенията в блог.бг ми приличат на подобна картинка - кой кого и какво - не е ясно.


                              


Мечтата на всеки майстор - град пълен със сателитни чинии. Представете си само колко безобразно много телевизори има и колко от тях плачат за ремонт. Тук може и да стана милионер. Някой ден...

                            



Сутрин в бързината - високотехнологичен тост. Жалко за тостера. А къде ми е нискокалоричното масълце?

                                                


Екотехнологии за любители на компютри и аксесоари за тях - лаптоп от рециклирано картонче и каменна мишка от личната колекция на Флинтстоун. Направо ретротехнология с неясна приложимост. Пази лаптопа далече от запалими вещества!


     


При проблем с по-горните - викайте майсторчето! Цена - шепа гранулки с мирис на развалена рибка. Бонус - млекце. Важното е, че си вре гагата навсякъде и ще намери проблема. Дано после го намерите и вие - погледнете под дивана като начало.


                                               




Чудите ли се още какво да правите с флопитата - стават чудесни плочки за банята. Идва пролет скоро - замислете се за евтин ремонт с подръчни средства.


                                          





Хубав и усмихнат ден, много настроение и една песен-поздрав от мен ;)










Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)